close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור שמלה מחמיאה

מערכת שורשכג תשרי, תשפב29/09/2021

לא חייבho להגיע פיזית לחנויות הבגדים, על מנת לרכוש שמלות איכותיות ומחמיאות. אפשר לרכוש שמלות גם ברשת האינטרנט...

תגיות:

כאשר אנו בוחרות שמלה, אנו רוצים שזו תדגיש את האזורים שאנו רוצות לחשוף וכמו כן תטשטש את אלו שאנו רוצים לחשוף פחות.הגוף הנשי כולל קימורים ופרופורציות שונות בין איברי הגוף ועל כן שמלה מושלמת ומתאימה, תהיה כזו שתחמיא למבנה הגוף וגם לטעם האישיוכמו כן שיהיה אפשר להתהלך איתה לא רק בנינוחות אלא גם בביטחון.
אז איך אפשר להיות בטוחים שבוחרים שמלה שמחמיאה למבנה הגוף?
המשיכו בקריאה והכירו את הטיפים והכללים לבחירה נכונה. מוכנות? אנחנו מתחילים!

שמלות המתאימות למבנה גוף בצורת תפוח
אם יש לכן מבנה גוף הכולל חלק עליון

רחב וחלק תחתון צר יותר ובכלל המבנה שלכם מזכיר צורה של משולש הפוך, אז מומלץ לבחורשמלות שדווקא ידגישו את החלק התחתון וכמו כן יטשטשו את החלק העליון ומדוע? כי כך אפשר לצור מראה סימטרי וגם מאוזן.השמלות שיתאימו יהיו שמלות בגזרת מקסי, בגזרת מעטפת, שמלות שיש להן בדים נשפכים וגם טוניקות מבדים קלילים.

שמלות המתאימות למבנה גוף בצורת מלבן
אם יש לכן מבנה גוף הכולל חלק עליו וחלק תחתון שיש להם את אותו ההיקף, אז יש לכן מבנה גוף שמזכיר צורה של מלבן. אילו שמלות יחמיאו למבנה גוף כזה? שמלות שיש להן קווים עגולים. הקווים הללו יוצרים אשליה של קימורים ובזכותה הם מצליחיםלשבור את הצורה המלבנית. השמלות שיתאימו יהיו שמלות מיני, שמלות בגזרת מעטפות, שמלות שיש להן כיווצים במותניים וכו'.

שמלות המתאימות למבנה גוף בצורת שעון חול
אם יש לכן מבנה גוף שכולל קימורים באזור החזה והאגן וכמו כן מותניים צרות, אז יש לכן מבנה גוף שמזכיר צורה של שעון חול.מומלץ לבחור בשמלות שדווקא ידגישו את הקימורים וכמו כן את הקו של המותניים. לדוגמה, שמלות מבדים צמודים, שמלות עם מחשוף, שמלות מבדים מנצנצים ונמתחים וכו'.

שמלות המתאימות למבנה גוף בצורת אגס
אם יש לכן מבנה גוף הכולל חלק עליון שהינו צר יותר מהחלק התחתון והוא מזכיר משולש, אז יש לכן מבנה גוף שמזכיר צורה של אגס.מומלץ לבחור בשמלות שדווקא יתנו דגש לאזור הכתפיים וגם לאזור החזה. לדוגמה, שמלות בגזרת מיני, שמלות מעטפת עם מחשוף בצורת וי וכו'.

איפה מומלץ לרכוש שמלות?
לא חייב להגיע פיזית לחנויות הבגדים, על מנת לרכוש שמלות איכותיות ומחמיאות. אפשר לרכוש שמלות גם ברשת האינטרנט. כיום יש מגוון גדול של חנויות בגדים אינטרנטיות המוכרות מגוון גדול של שמלות במגוון מידות, צבעים ודגמים. ניתן לרכוש שמלות צנועות ליום יום, שמלות לאירועים, שמלות בייסיק ועוד.המחירים משתלמים, תהליך ההזמנה הוא קל ומהיר והמשלוח מגיע עד הבית. במידה והשמלה לא מתאימה, ניתן לבצע החלפה תוך 14 יום מיום קבלת המשלוח. את ההחלפה ניתן לבצע בסניפים של החנות או באמצעות שליח עד הבית.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה